Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Diagnostyka

news

Główne niedomagania sprężarek, ich objawy i przyczyny:

1. Mała wydajność sprężarki.

•    nieszczelne zaworki sprężarki,
•    uszkodzone uszczelki głowicy,
•    zatarcie układu tłokowego,
•    nieszczelność zaworów układu pneumatycznego pojazdu,
•    niewłaściwa przepustowość przewodów i zaworów układu  pneumatycznego,
•    uszkodzony lub zablokowany układ oszczędzania energii.

2. Sprężarka pompuje olej do układu pneumatycznego pojazdu.

•    wytarcie układu tłokowego sprężarki,
•    nadmierne przedmuchy układu tłokowego silnika,
•    zbyt duży opór ssania powietrza doprowadzanego do sprężarki (układ ssący).

3. Sprężarka pompuje do układu pneumatycznego wodę (płyn chłodzący).

•    uszkodzona uszczelka w głowicy,
•    wada odlewu lub pęknięcie głowicy,
•    zbyt wysoka temperatura powietrza tłoczonego do układu.

4. Stuki  sprężarki.

•    zatarcia układu tłokowo-korbowego,
•    uderzanie tłoków o powierzchnię głowicy spowodowane zbyt grubą warstwą spalonego oleju na   denkach tłoków,
•    niewłaściwa przepustowość układu pneumatycznego pojazdu (na zmniejszenie przepustowości szczególnie narażony jest przewód i króćce tego przewodu, umieszczone pomiędzy sprężarką a zespołem osuszacza , a stuki słyszalne szczególnie przy końcowym wzroście ciśnienia).